grönt är skönt.

 
 
jag älskar grönt!! Det har varit värsta mardrömsfärgen för mig förr. Men nu tycker jag att det är så hiiimla fint. 
Här bär jag ett grönt lack från H&M som lätt är en av mina favoritfärger just nu. Jag skiftar gärna mellan den och ett grått lack.
På tal om H&M, jag använder i princip bara deras nagellack nu. Och jag går A L D R I G med omålade naglar. De har ett stort utbud, söta flaskor, bra pris och bra hållbarhet. Jag tror att en flaska går på 49kr. Ok pris enligt mig! 
 
Nu när det snart är vår får jag gå dit och köpa lite nya våriga lack. Vill nog ha några nyanser av rosa och kanske ett mörkblått lack. 
 
 

Kommentarer:

1 AMANDA:

Det såg verkligen så himla mycket snyggare på, än vad det gjorde i burken! :)

Svar: ja verkligen! Det är ju nackdelen med nagellacksburkar, man vet inte hur färgen kommer sitta på naglarna.
pernillacaarlsson.blogg.se

Kommentera här: