iphone case.

 
idag är det fredag. har ingenting inplanerat, tänker bara köpa massa gott och kolla på filmer hela kvällen. 
det ser jag fram emot!
 
lägger upp ett ebay-tips som jag inte gjort på ett väldigt bra tag. Ska försöka få igång det igen!
Jag är inte förtjust i star wars men det kanske finns någon av er läsare som suktar efter ett star wars skal :).  
Länken hittar ni när ni håller muspekaren över namnet längst ner.
 
Finns det något speciellt ni vill jag ska tipsa om? 
 
 
 
iphone
 
1. Marc Jacobs skal, 122 kr / 2. Ormskinnsskal, 26 kr / 3. Marc Jacobs skal, 56 kr /
4. Marc Jacobs skal, 65 kr / 5. Star Wars skal, 34 kr / Marmor skal, 13 kr.   
 
 
 
 

Kommentarer:

1 PvN:

Som tex du skickade mig en god bakelse 😉

2 PvN:

Sv: Ska jag offra och köpa wienersemla i Fruängens coop? ;D Har hittat en konditori som säljer wienersemla här i Örebro :D

Svar: Jaaa du får offra dig hihi!! Komsi!
pernillacaarlsson.blogg.se

Kommentera här: