jotex.

jotexx
 
 
 
jag älskar våren. Det kommer alltid in så himla fina saker i butikerna!! Här är mina favoriter ifrån Jotex.
Den gröna marmor-brickan måste jag ha eftersom vi har läänge letat efter en bra. Den passar fint i köket med vårt gröna kakel. Den guldiga kandelabern M Å S T E  jag bara ha.
 
Jag ska försöka få in fler kuddar i hemmet, i soffan, fåtöljen och sängen. Jag tror att det blir en kombination av vitt, svart och rosa i vardagsrummet. I sovrummet vill jag nog fortsätta ha den mörka gröna färgen som en bas. 
 
Sen letar vi efter sovrumsmattor, hallmatta och även bordstabletter. Får se om jag hittar det någonstans bland vårnyheterna! 

Kommentarer:

1 Moa:

Åå inspiration! Vi är fortfarande mitt i flyttkaoset. Har inte ens köpt soffa än 😏 Hatar att det tar så lång tid att få en soffa levererad...

Svar: vi väntade 2 veckor på vår soffa från furniturebox. ett helvete haha!
pernillacaarlsson.blogg.se

Kommentera här: